שאלות נפוצות

איך השירות של Road Protect יכול לעזור לך

רמת העיקרון, כל דוח הוא בעל סיכוי לביטול. רשויות החנייה בוחנות כל מקרה לגופו, ומתחשבות בפרמטרים שונים. תהיו בטוחים שהמערכת של R.P תספק לכם את הערעור האופטימלי ביותר (מלבד שירות משפטי) עבור המקרה שלכם. ההחלטה תמיד בידכם ! אם אינכם בטוחים לגבי סיכויי הצלחת בקשת הערעור על דוח החניה, אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל או דרך "צור קשר" באתר.

השירות נועד לעזור לציבור הנהגים להתמודד עם דו"חות חניה אשר ניתנו לא בצדק. אנחנו מצליחים לעזור למי שקיבל דו"ח חניה בעקבות מדיניות חניה מבלבלת או לחלופין, מקרה קבלת הדו"ח מכיל נסיבות מקלות כגון קשיים רפואים או כלכליים. אם חניתם בברור על חניית נכים באמצע היום (וידעתם מכך טרם החניה) לצערנו לא נוכל לעזור לכם.

ברמת העיקרון, כל דוח הוא בעל סיכוי לביטול. רשויות החנייה בוחנות כל מקרה לגופו, ומתחשבות בפרמטרים שונים. תהיו בטוחים שהמערכת של R.P תספק לכם את הערעור האופטימלי ביותר (מלבד שירות משפטי) עבור המקרה שלכם. ההחלטה תמיד בידכם ! אם אינכם בטוחים לגבי סיכויי הצלחת בקשת הערעור על דוח החניה, אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל או דרך "צור קשר" באתר או "בדיקת סיכויי ערעור".

השירות שלנו נוגע אך ורק לערעור על דוחות חניה ואיננו עוסקים בכל סוגיה אחרת (נכון להיום)

לצערנו, אין ביטחון מוחלט. השירות של R.P מצליח להגדיל את הסיכוי לבטל את דו"ח החניה דרך ניסוח טופס ערעור מקצועי ורלוונטי המתאים לכל משתמש בהתאם לנסיבות שלו.
ניתן להגיש בקשה חוזרת לערעור באמצעות המערכת שלנו (ללא תשלום, במידה והערעור הראשון בוצע דרכנו) – במידה ותשובת העירייה לוקה בחסר ! אך חשוב לציין שסיכויי ביטולה הינם נמוכים, והעירייה באופן עקרוני מאפשרת רק בקשה להישפט ולא לערער שוב.
במידה וקיימת אי שביעות רצון ממכתב הערעור אנחנו כאן בשבילך לטובת הנושא ונשמח לעזור ולשנות את נוסח בקשת הערעור
כן! השליחה הינה חלק מהשירות שלנו, ונעשית בהתאם למדיניות הערעור של הרשות- פקס,מייל או באתר הערייה. לפרטים הנוגעים לשליחה של אופן השליחה של הדוח אותו היגשתם ניתן לפנות לצוות שלנו ונעדכן כיצד הבקשה נשלחה.

שאלות טכניות

יש פשוט לשלוח לנו במייל חוזר את מספר הזהות התקין שלכם, או למייל: info@roadprotect.co.il בתוספת שמכם המלא.
כעיקרון הדרך הטובה, הבטוחה והמהירה ביותר היא פשוט לשלוח לנו מייל דרך "צור קשר" באתר, או ישירות לתיבת המייל שלנו: info@roadprotect.co.il
תחילה יש להזין את כל פרטיכם ופרטי הדוח והמקרה בטופס הערעור באתר שלנו. לאחר מכן, ישלח לכם מייל שהמסמך שלכם מוכן ועליכם לשלם על השירות (20 ש"ח) על מנת לקבל את המסמך ולערוך אותו. בסופו של דבר, לאחר התשלום, המערכת תשלח לכם את מסמך הערעור המעודכן שלכם, אותו תוכל לערוך ולתקן בעצמכם, כאשר בגמר העריכה תצטרכו לאשר את הנוסח המעודכן על ידי לחיצה על הכפתור הירוק שיופיע במייל שקיבלתם. בהצלחה !

טיפול בדוח חניה

על פי מה שידוע לנו, לעירייה (או למשטרה) יש כ-45 ימי עסקים (כחודשיים) לענות על ערעור שהוגש. ישנן עיריות שעונות על ערעורים הרבה יותר מהר מכך ויש כאלו שהרבה יותר. יש בעיקר להיאזר בסבלנות. עם זאת, כדאי מאוד לוודא שהערעור אכן הגיע לעירייה ושהוא נמצא בטיפול, על מנת למנוע עוגמת נפש בהמשך.
ברמת העיקרון, יש לרשותכם 30 יום לערעור על דוח החנייה מיום קבלת הדוח / המכתב בדואר (במקרה של דוח חניה שניתן על ידי מצלמה וכדומה). בדיעבד, גם אם עברו 30 יום ועדיין לא עברו 90 יום מיום קבלת הדוח (חוץ מדוח שניתן משוטר) עדיין ניתן לערער על הדוח בעירייה.
כן ! כדאי מאוד לוודא שהערעור אכן הגיע לעירייה ושהוא נמצא בטיפול, על מנת למנוע עוגמת נפש בהמשך.